Jak pracujemy

Od projektu, przez wykonanie, po serwis i rozwój systemu – zapewniamy firmom kompleksowe usługi. Obejmują one:
  • projekty informatyczne oraz planowanie technologii i infrastruktury,
  • projekty AKPiA i elektryczne,
  • opomiarowanie obiektu, dobór infrastruktury pomiarowej oraz teletransmisyjnej,
  • dostawy i montaż sprzętu pomiarowego, infrastruktury, sprzętu komputerowego,
  • uruchomienia i wdrażanie systemu SYDEL (lub SCADA),
  • bieżące monitorowanie i optymalizację działania,
  • wdrażanie uaktualnień i nowych, dopasowanych rozwiązań,
  • serwis pogwarancyjny online.

Umożliwiamy również integrację istniejących rozwiązań informatycznych w Twojej firmie – oferujemy połączenie dotychczasowych rozwiązań w jeden system nadrzędny wraz z wszelkimi nowymi funkcjami SYDEL.

Realizujemy także systemy na podstawie dostarczonych projektów i opracowanych dokumentów specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zakres działań dopasowany do Twoich potrzeb

W zależności od Twoich wymagań, instalację systemu wykonujemy kompleksowo lub dzielimy zadania z innymi wykonawcami. Za każdym razem oferujemy indywidualną wycenę.

Dopasowujemy system do Twoich wymagań – stale rozszerzamy jego funkcjonalność i, śledząc jego pracę, projektujemy dedykowane rozwiązania, które sprostają Twoim potrzebom.

Nasze systemy obejmujemy co najmniej 2-letnią gwarancją.
Umożliwiamy indywidualną negocjację terminów gwarancyjnych.

Serwis online – szybka reakcja 24 godziny na dobę

Nasze systemy obejmujemy opieką specjalistów. Nawet w przypadku niewielkich awarii pomoc jest zawsze pod ręką. Serwis online to:
  • szybka diagnoza problemów,
  • dobór rozwiązań, które nie zaburzą pracy systemu,
  • zdalne usuwanie awarii.

SYDEL to system sprzętowo-programowy, dlatego zdalne usunięcie ewentualnych problemów nie zawsze będzie możliwe (również w przypadku polityki ograniczającej dostęp online). Gdy będzie to konieczne, jak najszybciej przyjedziemy, by uporać się z usterkami na miejscu.

Podpisz umowę serwisową na dowolny okres, również poza okresem gwarancji – zapewnij swojej firmie pomoc informatyczną nawet 24 godziny na dobę.